Ceny usług księgowych Wrocław

Koszty księgowości

Cennik biura rachunkowego

Cena za świadczone usługi w każdym przypadku ustalana jest indywidualnie i dopasowana do zakresu czynności odpowiadającym potrzebom klienta. Uzależnione jest to od formy ewidencji księgowej, formy prawnej prowadzonej działalności, ilości dokumentów, i innych czynników mających wpływ na zakres świadczonych usług.
  • Księgowość uproszczona
  • od 100 zł netto

    miesięcznie
  • W zakresie prac przewidziane jest, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia, sporządzanie rejestrów i deklaracji VAT, prowadzenie KPiR lub ewidencji przychodów. Ponadto sporządzanie deklaracji ZUS, zeznań podatkowych i rozliczeń rocznych.
  • Pełna księgowość
  • od 500 zł netto

    miesięcznie
  • Pełna księgowość rozumiana jest jako opracowywanie polityki rachunkowości, planu kont, sporządzanie deklaracji różnej maści, w tym GUS, oraz sprawozdań finansowych i VAT. Dodatkowo dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów VAT (w tym ewidencji zakupów i sprzedaży oraz nabyć i dostaw wewnątrzwspólnotowych UE). Oprócz tego prowadzenie ewidencji dodatkowych i rozrachunków z kontrahentami.
  • Kadry i Płace
  • od 25 zł netto

    za 1 pracownika przez 1 miesiąc
  • Sporządzanie listy płac i rachunków do umowy zleceń, umów o dzieło oraz prowadzenie akt osobowych. Obliczanie podatków od wynagrodzeń, naliczanie od nich składek ZUS. Rejestrowanie, aktualizowanie i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS. Sporządzanie deklaracji rocznych – w tym PIT-4R, PIT-8AR oraz PIT-11.

Szukasz zaufanego biura rachunkowego?Wyślij zapytanie!